fbpx

Ami számomra a legnehezebb egy diéta betartásánál a délutáni étkezés, mindig valami édeset kívánok és idő hiányában fontos, hogy gyorsan elkészíthető is legyen. Ajánlom nektek a kedvencemet – egészséges, diétás tízórait vagy uzsonnát készíthetsz magadnak egyszerűen, nem kell más hozzá, mint natúr joghurt és válogathatsz cukormentes lekvárjaink közül. 

Miben különbözik az így nyert joghurt a boltban vásárolt hozzáadott cukrot nem tartalmazó joghurtoktól?

A bolti gyümölcsjoghurtokban nagyon kevés gyümölcs van, ezt a hiányt pedig a legegyszerűbb sok cukorral és némi színezékkel ellensúlyozni, kihagyhatatlan összetevőjük a mesterséges sűrítőanyagok pl.: xantángumi, keményítő valamint az elmaradhatatlan tarósítószerről sem szabad megfeledkezni, mint összetevő, ezekre nincs szükségünk! Étkezz adalékmentesen, fogyassz természetes összetevőket!

Lehetőség van a joghurtba különböző gabonaféléket, müzliket is belekeverni, így még változatosabban étkezhetsz. Gluténmentesen étkezel? Használj pl. chia magot! 
Valamint, ha nem kell számolnod a cukorral – használhatjátok természetes édesítésnek a mézet – ez a legnépszerűbb a gyerekeknél 😉